Retourneren
RETOURNEREN
Voldoet de aankoop niet helemaal aan uw verwachting? Of heeft u spijt van uw aankoop? U kunt uw bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren indien:
- u uw bestelling binnen 14 dagen (na melding) aan ons retourneert;
- mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wanneer u een product wilt retourneren, dient u vooraf contact met ons op te nemen via de mail (info@wen-naturalliving.nl) Dit dient u te doen binnen 14 dagen nadat u de bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij sturen u vervolgens een bevestiging met een retourformulier dat u bij de retourzending toe dient te voegen. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het product met alle toebehoren in originele staat en verpakking te retourneren. Een retour dat niet aangemeld is, zal niet worden geaccepteerd.
Het retouradres is:
WEN natural living
Hasselt 11
5941 NP VELDEN
U kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepoint (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres).
De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Bij retournering van de gehele bestelling wordt het volledige orderbedrag inclusief betaalde verzendkosten gecrediteerd.
Had uw bestelling een aankoopwaarde van hoger dan € 75,00 dan heeft u geen verzendkosten betaald, stuurt u van deze bestelling een artikel(en) retour, waardoor de aankoopwaarde onder de € 75,00 komt, dan zullen wij u de verzendkosten van € 5,50 alsnog in rekening brengen en verrekenen met het artikel(en) die u retour gestuurd heeft.
Indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is, kan WEN natural living besluiten de door u gemaakte kosten van de retourzending te vergoeden.
WEN natural living is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van zendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer u het pakket retour stuurt, zorg er dan voor dat het voldoende gefrankeerd is. WEN natural living kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.
Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken.
BESCHADIGINGEN
Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakket dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer u het pakket al in ontvangst hebt genomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Indien dat het geval is, neemt u dan zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na ontvangst van bestelling) contact op met WEN natural living. We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat we het aankoopbedrag terug storten. Indien wij vragen om beschadigde product te retourneren, zullen wij de retourkosten vergoeden.
RUILEN
Ruilen is bij ons niet mogelijk. Mocht u een product willen omruilen voor iets anders, retourneer het betreffende product naar ons, waarna wij het aankoopbedrag terugstorten. U kunt het alternatieve product ieder moment online bestellen.
WELKE ARTIKELEN KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN:
Artikelen die afgeprijsd zijn alsook de schilderijen kunnen niet geretourneerd worden. Ook artikelen welke op bestelling worden geleverd, kunnen niet geretourneerd worden.